Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana?

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

Vs: Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana?

Viesti  Tmnt lähetetty Ti Marras 04, 2014 4:36 am

Mä en IKINÄ IKINÄ louvu tmnt:stä!!!!¡¡¡¡¡¡¡¡En vaan voi ja JOS voin (en Kyl voi) niin tuntuis ku osa itestäni ois irrallaan. No kuitenkin btts kauden jaksot on mun mielestä kivoja Smile mut kolmoskaudella oli hyviä jaksoja en nyt keksi esimerkkejä mut silti =3 mut en Kyl tiiä mikä tuotanto kausi ois paras.

2012:sta jaksoissa muo Kyl vähän häiritsee Se Donin hammas (ja Se et Se yrittää iskee Aprilii) mut en mä sen takii voi missään nimessä lopettaa sen katsomista <3
Tmnt

Nainen Viestien lukumäärä : 177
Ikä : 17
Registration date : 29.08.2014

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Oletko koskaan pitänyt TMNT:tä tylsänä ohjelmana

Viesti  Ninjatar lähetetty Ti Marras 04, 2014 9:15 pm

Tmnt kirjoitti:

2012:sta jaksoissa muo Kyl vähän häiritsee Se Donin hammas (ja Se et Se yrittää iskee Aprilii) mut en mä sen takii voi missään nimessä lopettaa sen katsomista <3
Must se et Donilta puuttuu yks hammas ja se yrittää iskee Apriliä on södeä Smile

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Näytä käyttäjän tiedot

Vs: Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana?

Viesti  Tmnt lähetetty Ti Marras 04, 2014 10:16 pm

Ninjatar kirjoitti:
Tmnt kirjoitti:

Must se et Donilta puuttuu yks hammas ja se yrittää iskee Apriliä on södeä Smile
kaikilla on mielipiteensä:3
Tmnt

Nainen Viestien lukumäärä : 177
Ikä : 17
Registration date : 29.08.2014

Näytä käyttäjän tiedot

Oletko koskaan pitänyt TMNT:tä tylsänä ohjelmana

Viesti  Ninjatar lähetetty Ke Marras 05, 2014 9:35 pm

Tmnt kirjoitti:
Ninjatar kirjoitti:
Tmnt kirjoitti:

kaikilla on mielipiteensä:3
Joo totta Smile

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa